Skip to content

Van hobby tot carriere

december 26, 2012

Mijn grote droom was om van mijn hobby mijn werk te maken. Al vanaf jonge leeftijd ligt mijn passie bij sport. Ik beoefen sinds 7-jarige leeftijd verschillende vechtsporten. Later kwam daar atletiek bij; 100 meter sprint en marathon lopen. In mijn jonge jaren op Aruba trainde ik onder de hoede van bekende en minder bekende bodybuilders, hier ontstond mijn echte passie voor krachttraining. Maar hoe bouw je hier een carriere omheen?

Sinds 2007 woon ik in Nederland, het land van de talloze mogelijkheden. Hier heb ik de opleiding Fitness Instructeur gevolgd aan het CIOS. Ik ging aan het werk in een sportschool en kwam in aanraking met personal trainers. Dat werk wilde ik ook wel doen! Gelukkig kreeg ik de mogelijkheid om personal trainer te worden via de sportschool waar ik werkte. Het werk wat ik als personal trainer voor hun deed moest ik factureren. Factureren? Dan heb ik een bedrijf nodig! Zo is Alva Workouts geboren.

De deur der mogelijkheden ging open! Nu ik mijn eigen bedrijf heb, kan ik doen wat ik wil! In het eerste jaar had ik een paar personal training klanten en gaf ik een aantal groepslessen. In het tweede jaar certificeerde ik me als stoelmasseur en ging freelance werk doen. Het derde jaar is bijna voorbij en ik doe van alles en nog wat. Ik ga nu het 4e jaar in van Alva Workouts en ik kan zeggen dat ik van mijn hobbie mijn carriere heb gemaakt.

Op dit blog kan je gaan lezen wat ik allemaal doe, welke lessen ik geef, welke runs er aan komen, verschillende fitness oefeningen, gezondheidstips en nog veel meer!

Ossu!

Sportieve Groet, Alvaro Martijn

From → Uncategorized

One Comment
  1. QUÉ BIEN ÁLVARO (tocayo) F E L I C I T A C I O N E S !!!! Te deseo un año 2013 lleno de alegrias y prosperidad. DIOS LOS BENDIGA.

Geef een reactie

