Skip to content

Waar is mijn team?

januari 22, 2013

Een half jaar lang heb ik team Griph getraind als voorbereiding op de Urbanathlon. Ik heb geprobeerd mijn oerkracht op hun over te brengen. En het is me gelukt!

Het is de dag van de race. We hebben afgesproken dat ik het team gedurende de race in de gaten zal houden. Ik hou alles en iedereen in de gaten. Mensen hebben het volste vertrouwen in mij.

Ik loop voorop als teamleider, mensen hebben hoge verwachtingen. Ik ben de trainer, ik ben onverslaanbaar. Geen obstakel is te hoog, ik loop deze race op mijn sokken uit. Ik geef het duwtje in de rug, trek mijn team over de obstakels heen en motiveer de achterste renners.

Het gaat allemaal goed. Totdat…

“ZZZZZZZZZZZZZZZ” …ik hoor een zoem in mijn oren. Hmm dat is vreemd. Dit obstakel ken ik niet. Alles ziet zwart en ik voel niks. Wacht eens even, ik lig op de grond. Waar is mijn team?

Na een ondefinieerbare gevoelstijd sta ik weer op. Ik kijk voorzichtig om me heen. Niemand heeft het door, mijn team is al ver vooruit. En nu hard rennen en doen alsof er niks aan de hand is.

urbanathlon team griph

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees ook mijn ervaring met Mud Masters.

From → Wedstrijd

Geef een reactie

Geef een reactie

