Skip to content

De moderne masseur

februari 12, 2013

Het was een hete, benauwde dag en ik was aan het werk in hartje Amsterdam. Op de bovenste verdieping van een kantoorpand, waar de ramen niet open kunnen. Ze zijn zeker bang dat die mensen te veel zuurstof binnen krijgen. Ik ben daar de stoel masseur.

Op een gegeven moment dacht ik: “fock die shit, hier heb ik geen zin meer in.” Vanuit het raam spot mijn oog een klimtoestel glinsteren in de zon. Dit is te mooi om waar te zijn, ik ga naar buiten. Een half uur lang train ik hard, met veel toeschouwers.  Dan vraagt een brutale toerist of hij een foto mag maken. Tuurlijk mag dat, maar dan wil ik er zelf ook een.

Afbeelding

Wat gebeurt er dan? De telefoon gaat af. Ze zijn de stoelmasseur kwijt. Oeps…

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

